office@mediasat.ro | 031.82.52.700
Comanda servicii internet, telefonie, Cloud, SMS
Media Sat > Call Center

Servicii call center

In centrul filozofiei de business a noului mileniu se afla Clientii iar o comunicare eficienta cu acestia este esentiala pentru succesul in afaceri.

MEDIA SAT vine in intampinarea nevoilor dumneavoastra prin servicii Call Center la cele mai inalte standarde.

Implementate pe o solutie proprie de Computer Telephony, avand posibilitatea de a raspunde prompt tuturor cerintelor dumneavoastra, serviciile Call Center MEDIA SAT dispun atat de arhitecturile tehnice necesare cat si de operatori de telefonie experimentati, familiarizati atat cu sistemele de operare uzuale cat si cu o relatie cu publicul solicitanta.

MEDIA SAT pune la dispozitie

▪ Facilitati moderne Call Center - spatii special amenajate cu posturi de lucru dotate complet

▪ Operatori umani profesionisti disponibili 24/7 familiarizati atat cu software-ul Call Center cat si cu regulile si rigorile comunicarii telefonice eficiente

▪ Numerele de telefon alocate pentru Call Center pot fi atat cu tarif normal cat si numere cu acces gratuit (Green Lines) sau numere Premium Rate

Facilitati Servicii Call Center

▪ Structura arborescenta de meniu vocal preinregistrat (IVR) conform cerintelor dumneavoastra; mesaje preinregistrate de intampinare sau pentru apelantii din coada de asteptare.

▪ Navigarea apelantilor in zone preinregistrate; in cazul programului cu operatoare limitat clientii pot lasa mesaje sau pot primi diverse informatii preinregistrate.

▪ Customizare aplicatie operator conform cerintelor (motiv apel, date apelant, intrare in baza de date cu informatii disponibila, etc.)

▪ Inregistrarea la cerere a apelurilor pentru o verificare ulterioara. Separat de solicitarile clientului, MEDIA SAT inregistreaza aleator unele apeluri pentru evaluarea si imbunatatirea permanenta a calitatii serviciilor.

▪ Apelurile pot fi inregistrate si de operator prin actionarea butonului de urgenta pentru inregistrare de pe interfata (in cazul telefoanelor de amenintare, hartuire, etc).

▪ Identificare automata a numarului apelantului si posibilitatea de afisare pe ecran a unui istoric al apelantului, provenit din apelurile anterioare. Identificarea apelantului se poate face si dupa nume daca acesta foloseste alte numere de telefon decat cele aflate in baza de date.

▪ Generarea automata de apeluri prin sistemul predictiv pentru aplicatiile de Call Center out-bound - cercetari de piata, telemarketing, telesales, etc.

▪ Furnizarea automata de rapoarte zilnice, saptamanale si/sau lunare cu toate detaliile solicitate.

▪ Posibilitatea suplimentarii rapide a numarului de posturi de lucru.